امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

شوراي اموزش وپرورش شهرستان بایددرجهت تقويت وايجاد امكانات علمي وآموزشي گام بردارد.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 3 خرداد 1390

چهارشنبه 28 ارديبهشت جلسه شوراي آموزش وپرورش باحضور فرماندارميناب درسالن اجتماعات فرمانداري ميناب برگزار گرديد.
فرماندارميناب ضمن تبريك بمناسبت فرارسيدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)مقارن با ميلاد بنيانگذارجمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) ،رسالت مجموعه آموزش وپرورش درجهت تحقق فرمايشات معظم له را بسيار سنگين برشمرد.
قانعي فرد بر ايجاد امكانات بيشتر درعرصه هاي مختلف علمي وآموزشي به دانش آموزان،اعضاي شوراي آموزش وپرورش شهرستان راموظف نمود كه باهمكاري ساير ارگانهاي زيربط درجهت تقويت وايجاد امكانات علمي واموزشي ورفاهي دانش آموزان تلاش نمايند.
وي در ادامه افزود بارسيدگي به مسائل بهداشتي مدارس از طريق شبكه بهداشت وهمچنين از متوليان برنامه ريزي اوقات فراغت دانش آموزان خواست كه برنامه هاي مدوني رادرفصل تابستان درقالب طرح هاي نشاط ،صالحين،هجرت و... بمنظور پرنمودن اوقات فراغت داشته باشند.رئيس شوراي آموزش وپرورش شهرستان با بيان اينكه تاثير همه جانبه ي فعاليت هاي آموزش وپرورش درپيشرفت جامعه،به مشاركت كليه دستگاهها واوليا ي آنها درمسئله تعليم وتربيت مربوط مي شود افزود برنامه ريزي درشورا جهت تقويت فعاليت ها ورسالت آموزش وپرورش در زمينه ي تعليم وتربيت واجرايي شدن بخش هاي مختلف قانون شوراي آموزش وپرورش وارائه طرح ها وپيشنهادهاي سازنده مديران دستگاههاي اجرايي جهت بهبود فعاليت ها وبرنامه هاي آموزش وپرورش از اهميت بالايي برخوردار است.چراكه آموزش ويادگيري علم ودانش حق مسلم همه افراد جامعه است.
قانهي فرد در پايان سخنان خود تاكيد نمودند كه مسائل آموزشي وپژوهشي نبايد براي دانش اموزان ومربيان باموارد مادي وپولي گره بخورد تاكساني كه تمكن مالي نداشته وياكم توانند از تحصيل علم ودانش محروم شده ويا امكان ادامه تحصيل نداشته باشند.


 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ادارات، ،

در کارگروه اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر بعنوان دستگاه برتر شناخته شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1389

 

در کارگروه اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان بعنوان دستگاه برتر در انجام تعهدات انجام شده در ایجاد اشتغال شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب در کمیته برنامه ریزی اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر امام رضا (ع) با ایجاد 634فرصت شغلی بعنوان دستگاه برتر شناخته شد و از سوی فرماندار شهرستان میناب مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.
رضا شهیدیان مدیر صندوق شهرستان گفت صندوق مهر امام رضا (ع) موظف به ایجاد 350فرصت شغلی بود که توانست با لطف خداوند به بیش از  تعهدات خود به میزان 634 فرصت شغلی که در قالب اشتغال روستا محور و مشاغل خانگی و خویش فرمایی می باشد دست یابد.
مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان گفت : سياست و اهداف راه‌اندازي صندوق مهر امام رضا (ع) اعطاي تسهيلات به جوانان براي اشتغال پايدار در استان به ‌ويژه روستاهاست که پرداخت تسهيلات از محل اين صندوق به جوانان بخشي از مشكلات اين قشر عظيم را بر طرف كرده است.
شهیدیان همچنین خاطر نشان ساخت: تسهيل در ارائه و پرداخت تسهيلات به جوانان از جمله برنامه‌هاي اين مديريت بوده كه در سال‌هاي اخير در اين راستا موفق عمل شده است و اين صندوق خود را موظف به پرداخت تسهيلات به مردم شهرستان میناب و همچنین شهرستان سیریک دانسته و تاكنون در اين زمينه تلاش فراواني كرده است.
 
وی در ادامه افزود در سال 89تعداد 634فرصت شغلی با اعطای تسهیلات بانکی قرض الحسنه به میزان بیش از 48 میلیارد ریال باعث ایجاد اشتغال متقاضیان باشدو همچنین نیز تعداد 121 فقره شغل از طریق منابع قرض الحسنه بانکی به مبلغ 7 میلیارد و 760 میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی گردیده اند .
وی در پایان از تلاشهای همکاران خود در صندوق مهر شهرستان و استان و همچنین از تلاش آقای اسدی مدیر صندوق مهر استان هرمزگان در انجام به موقع تعهدات و ایجاد اشتغال تقدیر و تشکر کرد.


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

فرماندار ميناب : پاسخگويي به مردم بايد از مهمترين ويژگي دستگاهها باشد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1389

                     

ديروز (27 دي )در راستاي ادامه بازديد هاي مهندس قانعي فرد فرماندار ميناب از ادارات شهرستان با حضور در شهرداري شهر ميناب با حضور در جمع كاركنان از زحمات و تلاشهاي مجموعه شهرداري تقدير كردند
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب قانعي فرد با بيان اينكه مجموعه شهرداري از پر كارترين مجموعه هاي دستگاههاي اجرايي است كه بايد پاسخگو بسياري از مسائل و درخواستهاي شهروندان باشد كه شايسته توجه ويژه اي به اين مجموعه است
مهندس قانعي فرد كه در جمع كارشناسان مجموعه شهرداري ميناب سخن ميگفت با اشاره به اينكه شهر ميناب از گذشته داراي توانمنديها و ظرفيتهاي خوبي بود و دارا مي باشد كه بايد از اين استعدادها كه در اين شهر وجود دارد بصورت دقيقي مورد بره برداري قرار گيرد كه شايسته تلاش و همت مضاعف در جهت توسعه و اباداني شهر ميناب است و مجموعه شهرداري با توجه به رسالت ذاتي خود بايد در اين راستا يعني ايجاد شهري پويا و توسعه يافته حركت كند
وي در ادامه اظهار داشت : در مجموعه شهر ميناب مردم نيز نگاه و توجه ويژه اي به مجموعه شهرداري در ارئه خدمت دارند كه بايد اين انتظارات را به نحوه صحيحي پاسخ گفت كه نيازمند برنامه ريزي و اجراي دقيق است  تا خواسته هاي مردم بنحو مناسبي بر اورده شود
فرماندار ميناب در اين جلسه خاطر نشان كرد : بايد با همفكري و تلاش شهر ميناب را با توجه به كارهاي خوبي در طي ساليان گذشته انجام شده است از شرايط فعلي خارج كرد و يك تحول در شهر ايجاد كرد كه در اين راستا ساير ادارات و نهادها نيز موظف به همكاري با مجموعه شهرداري هستند و فرمانداري نيز حمايت خود را در انجام كارها ادامه خواهد داشت
قانعي فرد گفت با تشكيل كميته هاي تخصصي در حوزه هاي مختلف در جهت عمران و توسعه شهر ميناب با حضور ادارات مختلف تشكيل خواهد شد و به بررسي مسائل و مشكلات و ارائه راه حل خواهند پرداخت
اماني سرپرست شهرداري ميناب در اين جلسه با بيان اينكه پروژه هاي خوبي در حال انجام است كه ميتوان به اجرايي شدن پروژه بلوار آل محمد و اجراي طرح ضربتي پاكسازي محلات و ايجاد فضاي سبز شاهد كارهاي خوبي در مجموعه شهرداري هستيم وي همچنين از بازنگري در طرح جامع شهرميناب در جهت عمران و توسعه شهر ميناب خبر داد

 



:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

با حضور مهندس قانعي فرد فرماندار ميناب مراسم توديع و معارفه رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي ميناب برگ
نویسنده : admin تاریخ : 23 دی 1389

             

روز دوشنبه مورخ بيستم دی ماه، سالم اجتماعات مركز آموزش فني و حرفه اي ميناب، میزبان مراسم تودیع و معارفه ی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مركز شهرستان ميناب بود
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب : مهندس قانعي فرد در سخناني  ابراز داشت در طي چند سال اخير شاهد تحول بسيار خوب در زمينه فراگيري و آموزش مهارتهاي فني و حرفه اي بوده ايم   كه توجه به امر اموزش از نيازها و ضرورتهاي اساسي در زمينه ايجاد اشتغال پايدار است كه دولت عدالت محور نگاهي ويژه به امر آموزش بخصوص در نقاط روستايي در جهت ايجاد اشتغال مولد داشته است
فرماندار شهرستان ميناب با اشاره به اهمیت توجه به آموزش فنی و حرفه ای تصریح کرد: اگر چند سال پیش از این حوزه ی عمومی جامعه هیچ دغدغه ای برای ایجاد اشتغال نداشت، امروزه این دغدغه ایجاد شده و بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه ی جهانی است و این مشکل رفع نخواهد شد الّا اینکه مراکز فنی و حرفه ای مورد توجه ویژه قرار گیرند و این مراکز رسالت خود را به خوبی انجام دهند.
وي در ادامه افزود : اگر در جوامعی که پیشرفت کرده اند دقت شود دیده خواهد شد که دلیل پیشرفتشان حضور مهارت در کنار دانش است. ما نیز در این حوزه پس از انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دولت نهم و دهم پیشرفت خیلی خوبی داشته ایم و اعتقاد ما بر این است که اگر می خواهیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم نیاز داریم که در حوزه ی فنی و حرفه ای فعالیت کنیم.
فرماندار ميناب با بيان اينكه توجه به امر اموزش مهارتهاي فني و حرفه و توانمند سازي و آموزش مهارتهاي مورد نياز افراد جوياي كار مي تواند گام موثري در جهت ايجاد اشتغال پايدار و توسعه جامعه در سطح شهر ها روستا ها باشد كه در اين راستا بايد تلاشها را مضاعف تر كرد تا به اهداف عالي نظام و دولت جمهوري اسلامي ايران يعني توسعه و عدالت همجانبه در تمام نقاط كشور دست يابيم.
رياست سازمان فني و حرفه اي استان هرمزگان نيز با بيان اينكه در طي چند سال اخير بخصوص در دولت نهم و دهم دكتر احمدي نژاد كيفيت و كميت اموزشهاي فني و حرفه اي توسعه بسياري داشته است كه هدف تمام آموزشها رسيدن به مرحله انجام و ايجاد شغل پايدار است
وي در خصوص ايجاد نظام آموزش ملي مهارت گفت : ايجاد نظام اموزش ملي مهارت يكي از مهمترين دستاوردهاي دولت دهم در بحث اموزش و ايجاد اشتغال است كه ان شاالله به توسعه بيشتري دست خواهيم يافت و سال آينده كه سال اشتغال است وظيفه همه ما در مجموعه سازمان اموزش فني و حرفه اي براي دستيابي به اهداف خود مضاعف تر خواهد بود
رمضاني رياست سابق مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ميناب از 1200 نفر اموزش در سطح شهرستان ميناب در مناطق روستايي و شهري در طي سال جاري خبر داد.
در اين مراسم با از تلاشهاي آقاي رمضاني در دوران تصدي رياست  مركز اموزش فني و حرفه اي شهرستان ميناب تقدير و تشكر  شد و آقاي آرمين بعنوان رياست جديد مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان ميناب معرفي و شروع بكار كردند


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

بیش از ده میلیاردریال برای عمران و آبادانی روستاهای بخش مرکزی میناب اختصاص یافت
نویسنده : admin تاریخ : 7 دی 1389

                  

 

ابوطالب فخری در گفتگو با روابط عمومي  فرمانداري  میناب گفت:دهیاران باید این اعتبارات را در زمینه های مدیریت پسماند،اصلاح معابر،احداث،توسعه و تجهیز غسالخانه ها و ایجاد فضاهای تفریحی در روستاها هزینه کنند.
 وی با بیان اینکه بیش از 140 روستا در بخش مرکزی وجود دارد گفت:از این تعداد 118 روستا در آنها شورای اسلامی تشکیل شده و فعالیت دارند و 80 روستای این بخش دارای دهیاری می باشند که اعتبارات تخصیص یافته ویژه روستاهای دارای دهیاری است.
وی با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت:جلسات توجیهی با تمامی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی برگزار شده و تمامی اطلاعیه ها نیز به صورت لحظه به لحظه از طریق سامانه پیام کوتاه به دهیاران اعلام می شود.
فخری در ادامه افزود:براساس دستورالعمل و هماهنگی های به عمل آمده نرخ کرایه روستاهای بخش مرکزی از 30 آذرماه 20درصد به کرایه های قبلی اضافه شده است و در صورت مشاهده تخلف و افزایش بیش از حد کرایه،روستاییان می توانند شماره پلاک خودرو را به گشت تاکسیرانی و یا بخشداری اعلام کنند تا با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.
بخشدار بخش مرکزی میناب اظهار داشت:از آنجایی که در روستاها امکان حضور تاکسی وجود ندارد و کار حمل و نقل مسافر را مسافربرهای شخصی انجام می دهند،در صورت تجمیع مسافر و عدم همکاری این مسافربرها با هماهنگی های انجام شده و توافق با شرکت های مسافربری میناب،با اعزام مینی بوس و ون نسبت به جابجایی مسافر اقدام خواهد شد.
وی اذعان کرد:مسافربرهای شخصی هم می توانند با معرفی یک نفر نماینده و تحویل مدارک به شرکت های مسافربری در این شرکت ها ثبت نام کنند و در آینده از تسهیلات سازمان حمل و نقل و پایانه ها برخوردار شوند.
 


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

از سوی شورای اسلامی شهر میناب محمد امین امانی به سمت سرپرست شهرداری میناب منصوب شد
نویسنده : admin تاریخ : 18 آذر 1389

 

             
روز پنجشنبه سرپرست جدید شهرداری  شهر میناب با حضور مهندس دبیری نژاد مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان معرفی و محمد امین امانی بعنوان سرپرست شهرداری شهر میناب شروع به کار کرد
به گزارش روابط عمومی فر مانداری میناب روزپنجشنبه در آئین تودیع معارفه شهردار شهر میناب محمد امین امانی به سمت سرپرست شهرداری میناب معرفی و از خدمات محمد درویش نژاد شهردار سابق شهر میناب تقدیر شد
دبیری نژاد مدیرکل امور شهری :با تقدیر از زحمات و تلاشهای دوساله درویش نژاد در دوران تصدی مسولیت درشهرداری میناب وی را فردی پرتلاش و خدمتگزار دانست که باید از تجربه های 30 سال خدمت ایشان برای شهر میناب بخوبی استفاده کرد
وی در ادامه اظهار داشت :شهرداریها  نهادی مردمی است  و نقش دولت فقط بواسطه نقش نظارتی وزارت کشور بر شوراها و شهرداریها است و شهرداری نهادی است برای خدمت رسانی به شهروندان است که دارای حوزه گسترده از فعالیتها و وظایف است که بواسطه همین ویژگی همه مردم با آن سرو کار دارند که باید محلی باشد در جهت خدمت و رفاه شهروندان و این نیازمند تلاشی جدی در شهرداریها است که با عمکرد خوب شهرداری شاهد تحرک و شادابی خاصی در سطح شهر خواهیم بود
وی همچنین در ادامه اظهار داشت : از وظایف شهرداریها جذب اعتبارات عمرانی و کسب درآمد از محل جذب عوارض و سایر منابع در آمدزایی در جهت خود کفایی شهرداری در جهت خدمترسانی مناسب در سطح شهر است و مهمتر از آن جلب مشارکتهای مردمی در جهت خدمترسانی مناسب و همکاری مردمی در اجرای طرح های عمرانی سطح شهر
مهندس قانعی فرد نیز در حاشیه مراسم تودیع با قدردانی از تلاشهای آقای درویش نژاد در دوران خدمت در شهرداری و 30 سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم خوب استان وی را سرمایه خوبی از تجربه های گرانبها برای سایر مدیران و شهرستان میناب باشد
فرماندار میناب در در سخنانی از سرپرست جدید شهرداری میناب خواست باید فضای همکاری و همدلی و حمایت از یکدیگر در زمینه ایجاد یک وفاق و عزم جدی تلاش و همتی مضاعف در جهت برنامه ریزی برای آینده شهر میناب داشته باشد و با استفاده از تخصص و تلاش و نیرو جوانی بتوانید تحول در توسعه شهر ایجاد و رضایت مردم را بدست اورید
وی همچنین در ادامه افزود مدیران در نظام اسلامی ایران باید تمام وقت خود را در جهت خدمت به مردم قرار دهد و از هیچ تلاشی دریغ نکند و همه مدیران و مسولان شهرستان هم باید همکاری بیشتری را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا یک تحرک و تحولی اساسی در شهر میناب و کل شهرستان شاهد باشیم
قابل ذکر است که با توجه به موضوع 30 سال خدمت و تلاش آقای درویش نژاد و بازنشستگی وی شورای اسلامی شهر میناب آقای امانی را تا زمان معرفی شهردار جدید بعنوان سرپرست شهرداری میناب معرفی کرد و از سوابق کاری آقای امانی
 
میتوان به مواردی چون کارشناس ناظر پروژه های عمرانی سپاه امام سجاد (ع) در شهرستان میناب ،مسول خدمات شهری شهرداری میناب و همچنین ناظر پروژهای عمرانی شهرداری میناب نامبرد .
 


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

مرتضی میر جلیلی بعنوان شهردار جدید شهر سندرک انتخاب شد
نویسنده : admin تاریخ : 29 آبان 1389

 

روز دوشنبه شهردارجدید شهر سندرک از شهرستان میناب با حضور مهندس دبیری نژاد مدیرکل امور شهری استانداری هرمزگان معرفی و مرتضی میر جلیلی بعنوان شهردار شهر سندرک شروع به کار کرد
به گزارش روابط عمومی فر مانداری میناب روز دوشنبه در آئین تودیع معارفه شهردار شهر سندرک مرتضی میر جلیلی بعنوان شهردار سندرک معرفی و از خدمات فلکنازی شهردار سابق سندرک تقدیر شد
در این مراسم اسلامی بخشدار سندرک در سخنانی با بیان اینکه :انتظار است همه مسولین برای پیشرفت و عمران و آبادانی شهر تلاش کنند و با تلاشی مضاعف و با همت والا شاهد یک حرکت و جهش خوبی در شهر سندرک باشیم
 اسلامی خدمتگزاری به مردم را فلسفه وجودی مسولین و ادارات در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که بحمدالله مسولین خدمتگزار در تمام سمت ها در حال خدمتگزاری هستند که و این خود با عث افتخار بزرگی است
دبیری نژاد مدیرکل امور شهری :شهرداریها را نهادی مردمی خواند که نقش دولت فقط بواسطه نقش نظارتی وزارت کشور بر شوراها و شهرداریها است و شهرداری نهادی است برای خدمت رسانی به شهروندان که دارای حوزه گسترده از فعالیتها و وظایف است که بواسطه همین ویژگی همه مردم با آن سرو کار دارند که باید محلی باشد در جهت خدمت و رفاه شهروندان و این نیازمند تلاشی جدی در شهرداریها است که با عمکرد خوب شهرداری شاهد تحرک و شادابی خاصی در سطح شهر خواهیم بود
وی همچنین در ادامه اظهار داشت : از وظایف شهرداریها جذب اعتبارات عمرانی و کسب درآمد از محل جذب عوارض و سایر منابع در آمدزایی در جهت خود کفایی شهرداری در جهت خدمت رسانی مناسب در سطح شهر است و مهمتر از آن جلب مشارکتهای مردمی در جهت توسعه مناسب شهري و همکاری مردمی در اجرای طرح های عمرانی سطح شهر
مدیرکل امور شهری در آئین تودیع و معارفه شهردار شهر سندرک از تلاشهای آقای فلکنازی در جهت خدمت و تلاش در شهرداری سندرک تقدیر و قدردانی کردند و مرتضی میر جلیلی را بعنوان شهردار انتخاب شده از سوی شورای اسلامی شهر سندرک معرفی کرد


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

فرماندار میناب : تعهد، تقوا و پرورش نیروهای جوان از مهمترین شاخصهای هنرمند متعهد و مسلمان ایرانی است
نویسنده : admin تاریخ : 15 آبان 1389

 

 
                            
روز پنجشنبه(13آبان )مراسم اختتامیه بیست و دومین جشواره تئاتر استانی با حضور مهندس قانعی فرد فرماندار میناب و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب بیست دومین جشواره تئاتر استان هرمزگان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میناب برگزار و روز پنجشنبه پس از سه روز رقابت 6 گروه هنری تئاتر استان با شناخت برترینها به کار خود پایان داد
مهندس قانعی فرد که در این مراسم نیز شرکت کرده بودند ضمن تبریک و تشکر از تمام کسانی که در برگزاری این جشواره تلاش کرده بودند ابراز امیدواری کردند در سایر رشته ها و حوزه های هنری در دوره های آینده شهرستان میناب بتواند میزبان شایسته برای این رقابتها و همایش ها باشد .
فرماندار میناب با بیان اینکه هنر ابزاریست در جهت بیان واقعیت های درون که در دست هنرمند است تا آن را برای مخاطب خود ارائه دهد و دغدغه های خود را در قالب هنر نمایش دهد و هنر نمایش با تاریخچه طولانی و پر بار خود در عرصه های مختلف به ایفا نقش خود در بیان خواستها و علایق مردم پرداخته است و هنرمند وظیفه دارد از هنر خود در مقابل لغزشهاو انحرافات مواظبت کند و از آن در راه بیان واقعیت ها و برمبنای تعالیم دینی و اخلاقی بنا نهد که اگر چنین باشد از هر گونه انحطاط و لغزش بدور خواهد بود.
قانعی فرد تعهدو تقوا وپرورش نیرو های جوان را از مهمترین شاخصه های هنرمند متعهدو اسلامی دانست که به اصول اسلامی و دینی و فرهنگ غنی ایرانی پایبند بوده و هیچگونه توجهی به مظاهر غربی نداشته و بر غنای فرهنگی کشور خود می افزاید و همواره تعهد ویژهای به این سه اصل مهم دارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت دولت عدالت محور دهم نگاه ویژه ای به بخش فرهنگ و هنر داشته و نشانه بارز آن تشکیل کمیته های فرهنگی در سفر های استانی و اختصاص بودجه جداگانه به بخش فرهنگ و هنر است که بحمد الله در دور سوم سفرهای استانی به استان هرمزگان شاهد مصوبات خوبی در جهت ایجاد شور و تحرک بیشتر در حوزه هنر استان و بخصوص شهرستان میناب باشیم که با کمک مسولین بتوانیم امکانات مناسبی را برای هنرمندان و جوانان شهرستان میناب فراهم کنیم .
امیر زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان با ابراز رضایت و قدردانی از میزبانی خوب شهرستان میناب در برگزاری بیست و دومین جشواره تئاتر استانی گفت یکی از برنامه ها اداره کل ارشاد استان برگزاری جشواره ها در شهرستان های استان در جهت توجه برابربه تمام نقاط استان است وی از برنامه ریزی جهت تجهیز تمام انجمن های هنری شهرستان ميناب تا پایان آبان ماه خبر داده و ابراز امیدواری کردند ساختمان جدید مجتمع فرهنگی ميناب كه در خور شان مردم خوب و هنرمند شهرستان میناب است عملیات اجرایی آن آغاز شود


:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

مردم نباید مشکل آب شرب داشته باشند
نویسنده : admin تاریخ : 16 تير 1389

عصر دیروز (سه شنبه )در طی بازدید سرزده فرماندار شهرستان میناب مهندس قانعی فرد از شرکت آب وفاضلاب و تاسیسات آبرسانی میناب در میان پرسنل سختکوش آب و فاضلاب حضور یافتند و از زحمات شبانه روزی آنها تقدیر و تشکر نمودند.

 در طی این بازدید که مدیران آب فاضلاب شهری و روستایی ,و مدیر آب منطقه ای شهرستان حضور داشتند فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از مناطق گرم و کم آب کشور است و میزان مصرف آب بالطبع درآن  بالاست و با توجه به وجود سد استقلال در شهرستان میناب که یکی از عمده تامین کنندگان  آب شرب چند شهرستان میباشد وظیفه مدیران و پرسنل آب وفاضلاب شهرستان جهت مصرف بهینه ،تامین، حفظ ونگهداری از تاسیسات و شبکه آبرسانی بسیار بیشتر است . و باتوجه به اینکه در روزهای گرم سال قرار داریم و میزان مصرف مشترکین آب بالاست مردم و خانواده های محترم نبایددر گرمای طاقت فرسای تابستان  مشکل و دغدغه آب شرب داشته باشند و در این زمینه مدیران و کادر خدمتگزار آب و فاضلاب باید تلاش بیشتری در زمینه تامین آب شرب شهروندان داشته باشند و این میسر نخواهد بود جز با تلاش و کار مضاعف و خدمت شبانه روزی به مردم و کسب رضایت مردم .

همچنین در این بازید فرماندار شهرستان مدیرا ن آب و فاضلاب را توصیه  به فعالیت در زمینه فرهنگسازی مصرف بهینه بخصوص در  مصرف آب در جامعه نمودند که از طریق آموزش در بطن خانواده یعنی برای کودکان و جوانان با استفاده  ازابزار و روشهای  مختلف مانند رسانه های جمعی مجلات و فیلم های آموزشی  تافرهنگ مصرف بهینه در نسل آینده نهادینه شود .

فرماندار شهرستان همچنین از خانواده ها و مشترکین آب در خواست نمودند که در مصرف آب صرفه جویی نمایند تا در تابستان امسال سایر شهروندان با مشکل کم آبی مواجهه نشوند و این امکان پذیر نیست جز با همکاری خود مردم .



:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.