امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مانور زلزله و ایمنی مدارس در 8 آذر برگزار شد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391

 

مانور زلزله و ایمنی مدارسدر 8 آذر برگزار شد.
مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس شهرستان میناب (بصورت نمادین در مدرسه راهنمایی جوادالائمه (ع))همزمان باسراسر کشور، هشتم آذر ماه  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خدادادزاده فرماندارمیناب با حضور در این مراسم به اهداف و اهمیت برگزاری مانور زلزله و ایمنی  درجامعه پرداخت.
وی دانش آموزان را بهترین انتقال دهندگان و پیام رسانان نکات فراگرفته در آموزش‌ها و مانورها به خانواده ها دانست.
خدادادزاده گفت: بی تردید یکی از راه‌های کاهش تلفات انسانی در مواقع رخداد زلزله، آشنایی دانش آموزان با بلایای طبیعی و افزایش سطح آگاهی آنها با هدف مقابله با حوادث و انجام واکنش‌های صحیح و سریع همراه با آرامش روانی است.
وی در ادامه  تاکید کرد با توجه به اینکه کشور ما در نقطه زلزله خیز قرار گرفته وبایستی همیشه آماده بود ،به سه موضوع اصلی که بایستی مورد تاکید درمدارس قرار گیرد از جمله 1. ایجاد آمادگی (برای اینکه دانش آموزان همیشه آماده باشند)2.پناه گیری(دانش آموزان بایستی آموزش های لازم ببینند تادر وقوع زلزله کجا پناه بگیرند؟)3.ونحوه خروج(آموزش ببینندچگونه از محل خارج شوند.) اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

فرماندارمیناب:اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 9 آذر 1391

فرماندارمیناب:اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است.
عباس خدادادزاده فرماندار شهرستان میناب ، نظارت دقیق و کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفین را در اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان خواند وافزود اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است.
  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میناب، این جلسه با حضور فرماندار، دبیر ستاد تنظیم بازار و سایر روسای ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد .
 
 رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان بیان داشت: نظارت بعنوان یک شرط اساسی باید همراه با اطلاعات دقیق و بروز بوده و در جهت کنترل نابسامانی قیمت ها صورت پذیرد.
 
 
فرماندار  میناب در این جلسه از مسولین ومتولیان امر نظارت بر بازار خواست با ارائهتمهیدات لازم از افزایش قیمت کالاهای  ضروری ومورد نیاز مردم جلوگیرینمایند  .
. وی تصريح کرد: بحث بازرسي از کالاهايي که بصورت دستفروشی در سطح شهرستان عرضهمي‌شود مثل ماهی وکالاهاي ضروري که مايحتاج مردم است بايد بادقت و جديت دنبال شود.
و در ادامه وضعیت بازاریابی محصولات کشاورزی خصوصا خیارسبز،بادمجان و.. مورد بررسی قرار گرفت ومقررشد برای صدور محصولات کشاورزی ،سازمان صنعت،معدن وتجارت شهرستان با استان واستان نیز با استانهای هم مرزی کشور هماهنگ نمایند.
در ادامه جلسه به مشکلات شرکت های توزیع گاز مایع خانگی رسیدگی ودستورات لازم صادر شد.
شایان ذکر است رئیس صنعت،معدن وتجارت در این جلسه از برپایی نمایشگاه برای عرضه مستقیم کالاهای ضروی مردم در شهر هشتبندی خبر داد.وافزود این نمایشگاه به زودی افتتاح خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برگزاری مانور زلزله وایمنی در شهرستان میناب با حضور فرماندار
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1391


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

فرماندار میناب در استودیوی پخش شبکه استانی حضور یافت.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 آذر 1391

 

فرماندار میناب در استودیوی پخش شبکه استانی حضور یافت.
فرماندارمیناب شب گذشته با حضور در استوديوي پخش شبكه استانی مرکز خلیج فارس در قالب یک مصاحبه تلویزیونی به تشريح مشكلات و مسائل شهرستان پرداختند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،در ابتداي اين گفتگوي تلويزيوني، ابتدا به توصيف سیمای کلی شهرستان میناب از لحاظ جغرافیایی، تاریخی وعلمی پرداخته شد. و گفته شد شهرستان میناب  كه درشرق استان واقع شده با جمعيتي بيش از 250 هزار نفر، جايگاه دوم را از نظر جمعيتي در استان بعد از بندرعباس دارد. ووسعت آن 27درصداز مساحت استان را شامل است.
در ادامه فرماندار میناب در پاسخ به سوال مجری برنامه در باره ارتقای سطح مدیریتی شهرستان میناب ،افزود بحمدالله با دستور صریح رئیس محترم جمهور در دور چهارم سفرهیئت دولت به شهرستان ،ارتقای فرمانداری میناب به فرمانداری ویزه در دستور کار هیئت دولت قرار گرفت واکنون اقدامات لازم صورت گرفته وبا ابلاغ از سوی وزارت کشور انشاالله به زودی فرمانداری ویزه در میناب راه اندازی خواهد شد.
وی همچنین درخصوص سوال مجری برنامه مبنی بر درصد پیشرفت فیزیکی مصوبات سفرهای هیئت دولت به شهرستان افزودبحمدالله 60 تا 70 درصد پروزه ها در شهرستان انجام شده وبقبه در حال انجام است.وی در ادامه به یکی از پروزه های مهم اتوبان بندرعباس-میناب(به طول 30 کیلومتر) اشاره وافزودبحمدالله 10کیلومتر آن سال گذشته  افتتاح ،5کیلومتر در دهه فجر امسال افتتاح وبقیه مسیر نیز تا دهه فجر سال آینده به اتمام خواهد رسید.
در ادامه، فرماندارمیناب در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره مشکل قاچاق سوخت وکشته شدن 5 معلم مینابی ، ضمن اشاره به این که در این منطقه اقدامات خوبی صورت گرفته وبا توجه به خودکفایی استان در تولید سوخت ادامه داد: با کنترل ورود سوخت از استانهای همجوار ،کنترل سوخت چاههای کشاورزی ومبارزه جدی با قاچاق سوخت بحمدالله توانستیم دراین راستا اقداماتی خوبی از جمله کشف بالای 1میلیون و434 هزار لیترقاچاق در 8 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته که 345 هزار لیتر کشف شده افزایش 33 درصدی داشته باشیم.
در بخش ديگري از اين برنامه، خدادادزاده  درخصوص سرقت موتورسیکلت،طلافروشی ومغازه ها افزود با توجه به اینکه میناب شهردوم استان بوده ،طبیعتا آمار جرم آن بیشتر از شهرستانهای دیگر استان است و 11 درصد سرقت های استان به شهرستان میناب اختصاص دارد.
وی همچنین به کاهش 8 درصدی سرقت موتورسیکلت درشهرستان اشاره و افزود با توجه به مصوبه شورای اداری شهرستان ، به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت ارباب رجوع ،محلی (به مساحت 12متر)رابرای این امر اختصاص ودر سطح شهر نیز با درنظرگرفتن پارکینگ های متعدد تاحدودی در این امر کمک کننده  باشند.
وی درخصوص بحث زمین خواری  در محله مغیری گفت: با توجه به اینکه قریب به دوسال است که  شورای شهر میناب منحل شده وشهرداری میناب نیز بصورت سرپرستی اداره می شد، تقریبا ساخت وسازها به کندی صورت می گرفت اما اکنون که 4 ماه از ورود شهردارجدید می گذرد انشاالله شاهد رشد وشکوفایی  در سطح شهرخواهیم بود ودرخصوص ساخت وسازهای غیرمجاز نیز پرونده های زیادی صادر شده که به زودی احکام صادره اجراخواهد شد.
فرماندار در خصوص وروداتباع بیگانه خصوصا (اتباع افغانه) بیان داشت: استان هرمزگان قریب به 2 سال است که از ورود اتباع بیگانه منع شده واکنون شهرستان میناب نیز از این امر مستثنی نبوده وبحمدالله الان حضوراتباع در شهرستان بسیار کمرنگ است.
 در بخش  دیگری از  برنامه، بحث آبگیری معابر شهرمیناب و مشكلات آن مطرح گردید که فرماندار در این خصوص توضیح داد: خدارابخاطر نزول رحمتش در شهرستان شکرگزاریم وبحمدالله حجم ورود آب به سد استقلال میناب که تامین کننده بخش اعظمی از آب شرب بندرعباس است، 1میلیون و600 لیتر مکعب گزارش شده است.
وی در ادامه بیان داشت متاسفانه شهر میناب با مشکلات زیر ساختی مواجه بوده و  باتوجه به بافت فرسوده شهرمیناب خصوصا مرکز شهر ومحله پاکوه (عدم وجود محل مناسب برای سیلاب بافت های فرسوده) این مشکل دو چندان شده است. اما امیدواریم بتوانیم با انجام کارهای کارشناسی واجرای فاضلاب شهری میناب تا حدودی از این مشکلات کاسته شود.وی در ادامه به  اجرای 3/1 فاضلاب شهرمیناب اشاره وافزود بقیه در حال انجام است.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برگزاری آزمون دوره آموزشی ده برنامه تحول اداری ویژه مدیران شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 7 آذر 1391

برگزاری آزمون دوره آموزشی ده برنامه تحول اداری ویژه مدیران شهرستان میناب

برگزاری آزمون دوره آموزشی آشنایی با ده برنامه تحول اداری  وشاخص های مرتبط با آن ، ویژه مدیران  وکارشناسان دستگاههای دولتی  شهرستان میناب با نظر فرماندار محترم شهرستان میناب و پیگیری های واحد آموزش فرمانداری و پیشنهاد صورت گرفته به دفتر آموزش و پژوهش استانداری هرمزگان، دوره آموزشی ده برنامه تحول اداری بصورت غیرحضوری ویژه مدیران وکارشناسان  برگزار و آزمون از آنان بعمل خواهد آمد.

شایان ذکر است این آزمون روز چهارشنبه مورخ  8/9/91 ،راس ساعت 12 ظهر در محل فرمانداری میناب برگزار می شود.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برنامه رادیویی شهر به شهر ،امروزمیهمان مردم خونگرم میناب بود
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391

برنامه رادیویی شهر به شهر ،دیروزمیهمان مردم خونگرم میناب بود.
برنامه رادیویی شهر به شهر با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان میناب  با موضوع بررسی مشکلات شهروندان مقارن ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 28/8/91 در محل سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی  فرمانداری میناب، عباس خدادادزاده فرماندار میناب  ضمن تشکر از صدا و سیما که با رسالت خطیر خود شهرستان میناب را برای ضبط برنامه انتخاب کردند گفت رسانه ملی در راستای انعکاس خواسته های بحق مردم تلاش می کند و ما اعلام آمادگی می کنیم تا پاسخگوی رفع مشکلات مردم باشیم .
در این برنامه که سوالات مردمی در حضور اعضای شورای اداری مطرح و پاسخ ها داده شد فضای مناسبی به وجود آمد تا مردم بلاواسطه و بدون دغدغه اقدام به طرح سوالات خود و پاسخ خواهی از مسئولین نمایند .
بیشتر حجم و تیر وترکش های سوالات مردم متوجه اداراتی مثل جهادکشاورزی(درخصوص پیگیری بازاریابی محصولات کشاورزی خصوصا قیمت خیارسبز)- منابع طبیعی،راهور،بهداشت و درمان ،بهزیستی و بنیاد مسکن وشهرداری آب،برق،آموزش وپرورش ،ورزش وجوانان و...بود.
شایان ذکر است یکی از مواردی که در جلسه باعث خوشحالی مردم شد ،مژده فرمانداری ویزه، توسط فرماندار در آینده ای نزدیک بود.
 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

فرماندار میناب خبر داد: تشدید برخورد با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 29 آبان 1391

فرماندار میناب خبر داد: تشدید برخورد با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم
فرماندار میناب در نشست ستاد تنظیم بازارافزود: با توجهبه آغاز ماه محرم، ماه سالار شهیدان امام حسین (ع)،با متخلفان ،گران فروشان و احتکار کنندگان بازاردراین ایام به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،عباس خداداد زاده فرماندار میناب تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی خرده فروش موظف هستند محصولات خود را بر اساس قیمت درج شده بر روی کالا و فاکتورهای خرید عرضه کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد می شود.
وی درادامه افزود بازرسی ها،جرایم وپلمپ های صورت گرفته بایستی تاثیرگذار بوده تا مردم نتیجه خوب آنرادر بازار احساس کرده واین عمل  نوعی اقدام بازدارنده نسبت به افزایش بی رویه کالاها واقلام ضروری مردم در بازار باشد.
رئیس صنعت معدن وتجارت درادامه گزارشی از وضعیت قیمت کالاها واقلام موجود دربازارارائه و  تاکید کرد: امر نظارت نیازمند مشارکت و همکاری مردم است و برای از بین بردن فرصت برای سود جویان و شناسایی و برخورد قانونی با کسانی که قصد برهم زدن بازار را دارند، لازم است مردم همکاری جدی را با این سازمان داشته باشند..
وی افزود: این سازمان در راستای تنظیم هر چه بیشتر بازار و جلوگیری از گرانفروشی و تخلفات، برنامه ای را در دستور کار خود دارد که نظارت بر واحدهای صنفی عمده و خرده فروش از جمله آن است.
شایان ذکر است برای رصد بازار وآگاهی از اقدامات صورت گرفته در بازار برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، جلسه تنظیم بازار هفته ای دوبار(روزهای یکشنبه وچهارشنبه ) در دفتر فرماندار تشکیل می گردد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

دیدار چهره به چهره فرمانداربا شهروندان میناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 18 آبان 1391

 
فرماندار شهرستان میناب در برنامه ملاقات عمومی که به صورت هفتگی برگزار می گردد با جمعی از مردم شهرستان بصورت چهره به چهره دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان میناب ،در این دیدار مراجعان مسائل و مشکلات خود را ابراز داشته و فرماندار نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آنها صادر نمود .
عباس خدادادزاده در این دیدارها پس از شنیدن مشکلات مراجعه کنندگان حسب مورد ، دستور رسیدگی را به مبادي ذيربط صادر کرد.
درملاقات روز گذشته فرماندار میناب با بيش از17 نفر از مراجعين در دفتركار خود ديدار وگفتگو كرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

خوشحالی مردم ميناب از بارش باران طي هفته جاري
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 11 آبان 1391

 

خوشحالی مردم ميناب از بارش باران طي هفته جاري
هر چند بارش باران مردم شهرستان ميناب را خوشحال کرد اما اين بارندگي  خسارات به تاسيسات شبكه هاي آب وبرق به همراه داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،عباس خداداد زاده فرماندار ميناب ،در اين رابطه گفت: پس از سالها خشکسالی و بی آبی در ميناب، باران پاییزی کام تشنه شهر را سیراب کرد.ارمغان پاییزی هر چند دل همه را شاد کرد اما شدتبارش،باعث خساراتي به تاسيسات آب وبرق شهرستان وارد نموده است.
وي در ادامه يادآور شد كه با همت وتلاش شبانه روزي  مسئولين شهرستان،مشكل قطعي آب وبرق شهرستان بجز(سه نقطه از محلاتي در روستاهاي حكمي ومحمودشاهي به تعداد 12 مشترك بي برق هستند كه در حال انجام جهت رفع مشكل بي برقي وتعويض ترانسفورماتورهاي معيوب )بحمدالله مرتفع شد.
وي درادامه خاطرنشان ساخت حجم آب ورودي به درياچه سداستقلال دراثر بارندگيهاي اخير به ميزان 000/533 مترمكعب بوده است.
شايان ذكر است براساس اعلام مديريت برق شهرستان ،براورد ريالي خسارتي كه بر اثرطوفان وبارندگي به تاسيسات برق وارد آمده جمعا به مبلغ 000/000/410/1 ريال مي باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها هفته آینده درمیناب برگزار می شود.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391

برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها هفته آینده درمیناب برگزار می شود.
مشاورفرمانداردر جلسه هم اندیشی شوراهای روابط عمومی شهرستان که عصرامروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدگفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی این شهرستان هفته آینده در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،داودبقائی مشاور فرماندار افزود این انتخابات در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص توانمند سازی روابط عمومی های کشور، سیاست دولت خدمتگذار برگزار می شود.
وی همچنین هدف این شورا را توانمندسازی و ارتقای جایگاه روابط عمومی شهرستان، توسعه فعالیت علمی و حرفه ای، ایجاد هماهنگی صنفی بین روابط عمومی شهرستان، تلاش برای تحقق سیاستهای ارتباطی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی دولت، نظارت و ارزیابی فعالیت روابط عمومی های شهرستان عنوان کرد.
رئیس روابط عمومی فرمانداری میناب گفت: در این انتخابات 10 نامزد انتخاباتی مرد و زن از روابط عمومی 10اداره و سازمان این شهرستان با هم به رقابت می پردازند که 4 نفر به عنوان عضو اصلی شورا و 2نفر به عنوان علل البدل انتخاب می شوند.
وی یادآورشد: تعیین و تصویب برنامه های سالانه شورا، انتخاب اعضای کمیته ها و نظارت بر فعالیت آنها، برگزاری دورههای آموزشی، سیمنارها و کنفرانسها، ارتباط با رسانه های گروهی و سایر ارگانهای مرتبط صنفی و حرفه ای، تصویب آئین نامه داخلی، نظارت و ارزیابی عملکرد روابط عمومی های ادارات مستقر در شهرستان و تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان از مهمترین وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان است.
در ادامه جلسه، مسئولین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی شهرستان به بیان دیدگاهها،نظرات،مشکلات وپیشنهادات خود پرداختند.
شایان ذکراست از مسئولین روابط عمومی ها خواسته شد حضورشان درجلسات ماهیانه فعال و اخبارروزانه دستگاه خود را به فرمانداری ایمیل نمایند.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.